Vođenje knjigovodstvenih evidencija, obračuna plaća, sastavljanje financijskih izvještaja (internih i eksternih), sastavljanje poreznih prijava uz dostavu prema državnim institucijama. Pravna i administrativna podrška radnim odnosima (priprema i oglašavanje potrebe za zaposlenicima, prijave/odjave HZZO-a, HZMO, ugovori o radu, odluke o raskidu ugovora o radu te zastupanje pred poreznim, upravnim i pravosudnim tijelima). U skladu sa specifičnostima pojedine djelatnosti, ali i poslovnog procesa poduzetnika, te poreznog tretmana, izrađujemo prilagođene računovodstvene politike i kontni plan.
Pružamo podršku kroz praktičnu primjenu znanja iz područja financija, računovodstva, poreza, planiranja i kontrolinga. Rast Vašeg poslovanja iziskuje promjene u načinu upravljanja tvrtkom, a prerastanje tvrtke iz obiteljskog poduzeća s nekoliko zaposlenih u srednje veliku, traži i promjene u organizacijskoj strukturi tvrtke, uspostavljanje novih procesa i novi pristup u upravljanju ljudskim potencijalima, resursima te financijama poduzeća.